Αρχείο ΚΚΕ 70 χρόνια ΔΣΕ

Wednesday, June 4, 2008

Απεργοσπασίας το ανάγνωσμα..

Στο ΝΥΜΑ έχει και σήμερα κατάληψη από την ΟΜΕ-ΟΤΕ. Διαβάστε τι έγινε και χτες.
Χτες δεν ήταν ούτε ένα διευθυντικό στέλεχος, σήμερα ήταν και η προϊσταμένη μου και ο αναπληρωτής της. Με το που πάω με πιάνει ο αναπληρωτής(ΠΑΣΟΚος) και με ρωτάει τι ώρα δουλεύω; Μετά η προϊσταμένη μου λέει ότι θα δουλέψω! Με ρωτάει όνομα και επώνυμο.

-Μα δεν έχει κατάληψη;
-Ναι άλλα έχω συννενοηθεί εγώ με κάποια από μέσα. Θα πείς ότι είσαι στο <> που είναι η βοήθεια ηλικιωμένων για το σπίτι.
-Ποιος κάνει κατάληψη;
-Κάποιοι συνδικαλιστές,δεν έχει σχέση.
-Μα δεν θα σπάσω την κατάληψη έτσι και μπω να δουλέψω;
-Όχι θα σε αφήσουν οι καταληψίες. Και γω βλέπεις δε σπάω την κατάληψη μένω απ'έξω(σ.σ:!!!).
Έχω εντολή από τη διοίκηση να μπει ένας άνθρωπος να δουλέψει. Το τμήμα αυτό είναι στο τρίτο. Άλλα εσύ θα πας στον έκτο.

Όπως καταλαβαίνετε δεν μπήκα, έφυγα. Μπορεί να μην συμφωνώ με την ΟΜΕ-ΟΤΕ για τη γραμμή της, αλλά δεν πρόκειται να σπάσω μια απόφαση εργαζομένων που διεκδικούν κάποια πράγματα. Η αλληλεγύη των συναδέλφων δεν μου το επιτρέπει, η ανυπακοή στον απεργοσπαστικό μηχανισμό της διοίκησης. Χτες δεν ήταν έτοιμοι σήμερα όμως ο απεργοσπαστικός μηχανισμός της διοίκησης του ΟΤΕ πήρε μπρος.

Από την πρώτη κιόλας δουλειά τα γνώρισα όλα: την πίεση στη δουλειά, τα εναλλασσόμενα ωράρια, την εργοδοτική τρομοκρατία...

Εγώ έφυγα ίσως τώρα βρήκαν κάποιο άλλο να στείλουν για να σπάσει την κατάληψη. ΕΓΩ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ.

4 comments:

Anonymous said...

Καλή συνέχεια!

Anonymous said...

Μια φιλική συμβουλή. Κάντα σκούρα τα γράμματα γιατί είναι σα να περπατάω μέσα σε νέφος

JohnyQ said...

@a8lios

Ευχαριστώ...λένε θα συνεχίσει η ίδια δουλειά μέχρι 18 Ιούνη...
αλλά τους ΠΑΣΟΚους δεν είναι να τους εμπιστεύεσαι.

@σφυροδρεπανιστή
Καλώς ήλθες στο blog!πιστεύω το πρόβλημα λύθηκε οριστικά..

allagi said...

Έχεις πολύ ευφάνταστους τίτλους για τα άρθρα σου.Σε τραβάνε να τα διαβάσεις. Μπράβο! Καλή συνέχεια