Αρχείο ΚΚΕ 70 χρόνια ΔΣΕ

Sunday, December 7, 2008

Ατιμώρητοι δολοφόνοι

Οργίζομαι και λυπάμαι περισσότερο ότι αυτό το παιδί δεν θα ναι το τελευταίο και οι δολοφόνοι που οπλίζει το κράτος σε κάθε μέρος της Ελλάδας δρουν, δρούσαν και θα δρουν ανενόχλητοι ΜΕΧΡΙ ο ΛΑΟΣ να τους ΑΦΟΠΛΙΣΕΙ.

Αυτή είναι η μόνη μου σκέψη πλέον πως θα σταματήσω αυτή τη δολοφονία εναντίον των αδελφιών μου, των συναδέλφων μου, των συντρόφων μου. πως θα βοηθήσω και γω να έρθει η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, η κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, ο σοσιαλισμός.

και δεν έχω καμιά ψευδαίσθηση για τη βία, αφού οπλισμένοι μας επιτιθενται οπλισμένοι και μεις θα τους απαντήσουμε αν θέλουμε να πάρουμε την εξουσία. ο στρατός μας τώρα έχει όπλα μόνο τη θεωρία του, την οργάνωση, την αλληλεγγύη τους αγώνες αλλά όταν η κατάσταση γίνει εκρηκτική ο οπλισμένος λαός θα νικήσει ή θα ηττηθεί. μέχρι τότε βαστάτε γερά!!!

No comments: