Αρχείο ΚΚΕ 70 χρόνια ΔΣΕ

Saturday, November 1, 2008

Αισιόδοξα και ευτράπελα του "Οδηγητή"

Βγήκε σήμερα ο Οδηγητής και από το πρωί σε όλες τις περιοχές της χώρας, οι Κνίτισες και οι Κνίτες βγήκαν να τον μοιράσουν, να τον διαδώσουν και να τον συζητήσουν με τη Νεολαία!

εδώ και δύο μήνες, η ανταπόκριση του κόσμου στη περιοχή μου είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Ρωτάει, ενδιαφέρεται, αγοράζει τον Οδηγητή. βέβαια στη διαδρομή συναντάω και πολλά ευτράπελα! ακολουθούν συζητήσεις με οδηγούς...

Κνίτης:-Καλημέρα σας! Οδηγητή;
Οδήγός:-..
Συνοδηγός:-Στους Πράσινους να πας! Μόνο αυτοί έχουν ιδεολογία, όλοι οι άλλοι [κόμπιασμα] λένε ότι έχουν αλλά δεν έχουν...

Κ:-Καλημέρα σας! Οδηγητή;
Ο:-Οδηγητής;...[το σκέφτεται].όχι, ευχαριστώ, οδηγώ εγώ.

βέβαια υπήρχαν και εκείνοι που μου έλεγαν, "τι μου θύμισες!βγαίνει ακόμα;!", "για φέρε να θυμηθούμε τα παλιά! έχω να πάρω χρόνια..."

Αισιόδοξα πάντα και ανυπότακτα προχωράμε!

1 comment:

Anonymous said...

Καλόόόό !

Ανυπότακτα και με αισιοδοξία, έτσι να είστε και έτσι να παραμείνετε μια ... ζωή !

Να είστε καλά ! Από σας αντλούμε δύναμη και εμείς (τα γερόντια) !