Αρχείο ΚΚΕ 70 χρόνια ΔΣΕ

Wednesday, February 13, 2008

Καθείς εφ'ου ετάχθη...

Στον τίτλο η ατάκα μια συμφοιτήτριας μου που απ'οτι έχω καταλάβει όποτε το λέει εννοεί ότι εγώ είμαι ΚΝΕ και έχω ταχθεί στους αγώνες ενώ εκείνη έχει ταχθεί..να σας πω την αλήθεια δεν ξέρω! Μπορεί και να κατέβει και στην πορεία...!

Εκείνο που θα'θελα να επισημάνω είναι ότι έχει καθαρό ποιοι είναι οι αντίπαλοι σε αυτή τη μάχη...από τη μία είναι το
Π.Α.ΜΕ. και από την άλλη η κυβέρνηση
Όσοι δεν είναι με τον ένα είναι με τον άλλο.-

Διάβεσα στον Ερυθρό, σχετικά με την συμβολική κατάληψη του ΣΚΑΪ από το
Π.Α.ΜΕ. δείτε το "ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟ" και "ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ" σχολιασμό από το ίδιο κανάλι που απεχθάνεται "αντι-δημοκρατικές" κινήσεις.

Αυτά..Α και μην ξεχάσετε ραντεβού όλοι αύριο στην πορεία με το
Π.Α.ΜΕ.

1 comment:

Anonymous said...

Έχει ξεσαλώσει όλο το αντιΚΚΕ μπλοκ. Γερά σύντροφοι και να ετοιμαζόμαστε για σκληρή ιδεολογική, πολιτική, ταξική πάλη. "Ο δρόμος προς τον κομμουνισμό είναι στρωμένος με αγκάθια".